Friday 10 June 2011

~I MISH IT!~

In The Name of Allah..

Hello BloVers~

Tonite, i'm doing my report and until now (1.30am) not finish yet!
i'm quite give up dah n sangat sleepy meepy now..
so then, i online lah jap..*erk, jap je tau, kang xsiap report, sok kena hantar*
i've nutin to say or membebel pagi2 nih, but i wanna share with u,u n u cuties..*opsss macho guys also*
my passed away blog..*ade ker?hahaha*
actually, i couldn't remember my id n powerword, so, owh gardenia..sungguh enak dimakan begitu saja.
ia terkubur begitu saja...
tadi baru tengok balik melalui link yg de kat MFfox nih..
meh i show u k..
not really chomel juz like u all punyer blog, but i like pink n it's very simple wa i cakap sama lu u..

1
2
3
TADA!!!

(diz pic i saje nk besorkan..hehehe..striking giler kan?? tpi simple x? i used Fc2.com)
okehlah..setakat tu je nk tunjuk.. i wanna continue writing my report..
*waaa..xlehla i tido malam nih*
bubye shume2 BloVers...
~Flying Kissing Randomly~


 

0 Coretan~: