Wednesday, 8 June 2011

SimplyStyle Collections MidYear Giveaway

In The Name Of Allah~


Salam Cutie women & Macho Guys~

Sejak balik dari Honeymun, Hati Cinta masih lagi mekar tau...
so, Cinta berubah hati untuk sertai GA walaupun sebelum ni Cinta pernah bilang Cinta nak tunggu matang dlu kan..
hehe..ni 2nd GA yang Cinta dah Join..
Now, terpulanglah kepada rezeki..
kalo ade, Cinta bersyukur sangat2..

u guys, jomla join GA ni gak..hehe

ربي يسر ولا تعسر 
امين....

~doakan Cinta ya~

2 Coretan~:

Gnie@SimplyStyle said...

Gnie datang terjah contestant..TQ dear for joining...best of luck ye =)

Hanin said...

Thanks A lot Gnie..hehe