Thursday 23 June 2011

~NewBie Was Here! ~

In The Name of Allah..


Hello BloVers..

Today I nak wat segmen lah..erk..not famous amous segmen, but just to introduce 
newbies in our 
blogging world..leh x?

< Eh, ko apehal nk wat segmen2 cm gini?ko hingat ko tu dah famous menjulang tinggi ker? >

Maybe akan ader yg ckp gitu, tpi niat kat hati ni xlah perasan cm gtu..I know who am I.. 
followers pun berape, entry ckit plak tue.. dhla blog ntah hape2..xcantik cm blog org len..

I do this becoz I concern to others..newbies & for those people yg jarang dpt update blog..kecian tau..(including me!)
ade yg xberape reti cmne nk berjalan2 kt sni.. I mean, BlogWalking…
 xreti nak terjah menerjah, nk sampaikan salam..
so, ape lah salah kalo I wat bnda kecik ni.. x dek kaco ular bulu nk makan daun 
dlm blog org len pun kan?

Selain tu, nk la newbies tu ade rmai follower (even  I punyer follower pun leh dikira dgn
 jari lgik..hehe), nak perkenalkan blogshop, blog newbies nie.. and after this newbies
 ni dh leh hidup ble dh de kwn2 di sisi mereka.. x ke gitu kwn2?

Hehe..i hope adela yg support me..yg xpuas hati tu, I’m sorry okeh..

Okeyh, my first chosen Newbie yg nak diperkenalkan ialah :


~ My sister blog.. boleh jdi blog n blogshop  gak..jemput2lah dtg even bru 1st entry.. try to update n korg pasti akan terpesona sbb kebanyakannya ialah Desert like cake, tart, tiramisu..owh, so yummy!  Serious gler I cakap.. ~



~faten's blog.. nice and simple..just like her tagline..budak kecik conteng-conteng

Erm, I think 2 je dah cukup kot..nti kalo mase tgh BW n nampak newbie, i post it here eh..jenguk2lah mereka n me too..hehe.. bubye all..

~Flying Kissing Randomly~ 


p/s : kalo de kwn2 yg nk suh postkan kat cni pun leh..contact me keyh 
 hanin_babyirman@yahoo.com

1 Coretan~:

Unknown said...

terbaikk lah!